FAQ

Hvordan kan jeg kontakte PosturePro?
Du kan enkelt nå oss ved å sende en e-post til kundeservice@posturepro.no. Vårt team står klart til å hjelpe deg med det du trenger!

 

Kan jeg endre eller kansellere min bestilling?

Vi streber etter å behandle bestillinger så raskt som mulig. Eventuelle endringer eller kanselleringer må du be om innen 12 timer etter bestillingen. Alle forespørsler etter denne tiden vil dessverre ikke kunne gjennomføres. Du kan returnere din bestilling for full refusjon etter at du har mottatt den.

💳 Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi aksepterer alle store kredittkort (Vipps,Klarna,VISA, Mastercard) og PayPal-betalinger.

📦 Når vil min bestilling bli behandlet?

Alle bestillinger håndteres og sendes fra vårt lager. Vennligst beregn ekstra tid for behandling av bestillinger i forbindelse med helligdager og salgssesonger. Vi behandler bestillinger mellom mandag og fredag. Bestillinger blir behandlet innen 1-3 virkedager fra bestillingsdatoen og sendt neste dag etter behandlingsdagen. Vær oppmerksom på at vi ikke sender bestillinger i helgene.

 Hvor lang tid tar det å motta bestillingen min?

På grunn av høy etterspørsel kan bestillinger ta mellom 10-15 dager å ankomme.

 Hva om jeg ikke mottar bestillingen min?

Hvis du ikke mottar bestillingen din innen 30 dager etter forsendelsen, har du rett til full refusjon.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Ta kontakt med oss på kundeservice@posturepro.no.

Hva om varene jeg mottok er defekte / feil / skadet?

Vennligst kontakt oss hvis du har mottatt varer som er feil, mangler og/eller defekte. Vennligst inkluder ordrenummer, fotografier av varen(e) og all relevant informasjon når du kontakter oss. Vi vil gjøre vårt beste for å løse saken din så raskt som mulig.

Når vil jeg motta tilbakebetalingen min?

Alle tilbakebetalinger vil bli kreditert den opprinnelige betalingsmåten. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil tilbakebetalingen bli sendt til kortutstederbanken innen 7-10 virkedager etter at vi har mottatt den returnerte varen eller kanselleringsforespørselen. Ta kontakt med kortutstederbanken for spørsmål om når kreditten blir lagt til kontoen din. Hvis du ennå ikke har mottatt kreditten for returen din, kan du ta følgende steg: Kontakt banken/kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før tilbakebetalingen blir lagt til kontoen din.

Vi er her for å hjelpe deg! Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@posturepro.no hvis du har flere spørsmål.