Refund & Returns

Vi har en 30-dagers returpolicy, noe som betyr at du har 30 dager etter at du har mottatt varen for å be om en retur.

For å være kvalifisert for en retur må varen være i samme stand som du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i original emballasje. Du må også ha kvitteringen eller beviset på kjøpet.

Vennligst merk at kunden skal dekke fraktkostnadene for produktet til lageret, med mindre produktet er skadet eller ikke samsvarer med beskrivelsen.

Dessverre kan vi ikke godta returer av salgsvarer eller gavekort.

For å starte en retur kan du kontakte oss på Kundeservice@posturepro.no. Hvis returen din blir godkjent, vil vi sende deg instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken din. Varer som sendes tilbake til oss uten å først ha bedt om en retur, vil ikke bli akseptert.

Du kan alltid kontakte oss hvis du har spørsmål om retur på Kundeservice@posturepro.no.

Skader og problemer

Vennligst undersøk bestillingen din ved mottak, og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.

Bytter

Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har, og når returen er godkjent, foreta et separat kjøp av det nye produktet.

Refusjoner

Vi vil gi deg beskjed så snart vi har mottatt og inspisert returen din, og la deg vite om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis den blir godkjent, vil beløpet automatisk bli refundert tilbake til den opprinnelige betalingsmetoden din. Vennligst husk at det kan ta litt tid for banken din eller kredittkortselskapet ditt å behandle og registrere tilbakebetalingen.